March 17, 2007

سالی که من 30 ساله خواهم شد ...


امسال ،سال نو تو شرایطی داره از راه می رسه که اصلاً براش آماده نشدم
راستش اینکه درست روز سال نو و لحظه سال تحویل باید سر کلاس باشم و پروژه ارائه بدم و هفته بعدش هم امتحانات فاینالمه ؛ خیلی حالم رو گرفته و وقتی برام باقی نگذاشته ...؟
اما با همه این اوصاف و بر خلاف خیلی از ایرانی های ... اینجا ؛سفره هفت سین ما براهه و با دوربین جدیدم کلی هم عکس خواهم گرفت
رسیدن سال نو رو اینجا می شه بطور طبیعی یعنی با حضور سبز بهار وعطر شکوفه ها و سبز شدن لاله ها و نرگس ها تو گوشه و کنار خیابونهای شهر لمس کرد
پارسال که واسه خرید جزئیات سفره رفته بودیم محله ایرانی ها یا همون خیابون "لانزدل" نورت ونکوور ،بازارچه یاس پر بود از ایرانی که همه در حال خرید بودن و یه موزیک شاد ایرانی هم فضا رو کاملاً مشابه حال وهوای روزهای آخر تهرون خودمون کرده بود و فرداش هم با همکاری شهرداری نورت ونکوور قسمتی از خیابون رو بسته بودند وچندین قرفه راه انداخته بودند و طبق معمول عادت ایرانی ها بزن و برقص هم همراه دی جی زنده براه بود.
اما امسال من نتونستم تکون بخورم؛ البته هوا هم خیلی تعریفی نداشت
خدا جون آسمون گلد کوست استرالیا رو احتمالاً بی خیال شده واومده سراغ ونکوور و چنان تو این چند روز داره میشوره که می ترسم ونکوور از نقشه جهان پاک شه !!...

پارسال رویهم رفته سال خوبی برای من بود و اینو به فال نیک میگیرم و تو این آخرین روز برای همه آرزوی موفقیت و شادی و سلامتی می کنم
سال جدید باید سال پر هیجانی برای من و کاوه باشه ؛چون من کلی نقشه براش دارم،
سالی که من 30 ساله خواهم شد ...؟

پ .ن . اینم یه لینک واسه اونا که مثل من عاشق عکسهای نوروزیند

10 comments:

Anonymous said...

سلام
دوست خوب براي شما و همسر گرامي سالي پراز شادي و موفقيت آرزو مي كنم
چه خوب كه شما در لحظه سال تحويل سر كلاس هستيد چون ممكنه خيلي از ايراني ها خواب باشند هميشه بهترين آرزوها رو براي شما دارم تو كتاب دبيرستان يك شعر داشتيم كه مي گفت روز سال عمر آني است كه صرف آموختن علم بشه پس واقعا سال جديد تون مبارك باشه

Payman Jozi said...

عسل و کاوه عزیز
سال نو مبارک باشد و امیدوارم که هر سال برای شما پربارتر و پر مهرتر با سلامتی همراه باشد

پرشین said...

عسل و کاوه عزیز. دوستان عزیز من. نوروزتان پیروز

Anonymous said...

با سلام. لینک وبلاگ شما به **لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان خارج از کشور** هم در قسمت عمومی و هم خاص کشورها اضافه شد. نهایت سعی این بوده است که این لیست, صحیح, کامل, به روز و جمع آوری این لیست عاری از هرگونه سلیقه شخصی باشد. کنترل شما خطای احتمالی را چه در نام وبلاگ و چه در کشور محل سکونت از بین میبرد. هر گونه نظر و راهنمائی شما مغتنم و ارزشمند بوده و در ضمن چنانچه این لیست را مفید و قابل ارائه به بازدید کنندگان یافتید به آن لینک بدهید. هر روزتان نوروز, نوروزتان پیروز.

MehdiMK said...

ببينم 50 سال ديگه همين موقع ميای پست کنی «سالی که من 80 ساله خواهم شد» يا ديگه به روی خودت نميآری :D

Anonymous said...

عسل و کاوه عزیز
سال نو بر شما مبارک باشد

Mehdi - مهدی said...
This comment has been removed by the author.
Mehdi - مهدی said...

مهدي - Mehdi said...

سلام
این آهنگ پرایزنر که روی وبلاگت گذاشتی ، آهنگ شماره یک من بود و الان تقریبا بعد از یک سال دوباره شنیدمش
مرسی :-)
مهدی
http://www.rushville.blogspot.com

پرشین said...

ببینم نکنه کانادا هم تا سیزنه بدر تعطیله که تو هیچ خبری ازت نیست؟ رفتی شمال؟

Anonymous said...

اختیار دارین ؛ شمال بدون شما خوش نمیگذره قربان
حقیقتش تا 4روز پیش که مشغول درس و مشق بودم ؛ تا 20 دقیقه پیش هم مهمون داری می کردم( قوم شوهر از آمریکااومده بودن چه شود...)
حالا ببینیم این بهانه ها رفتن ،من دیگه چه بهانه ای میارم ؛نه؟!؟