August 09, 2007

تو این چند روز ...


تو این چند روزهِی می خواستم چیزی بنویسم ؛دستم به نوشتن نمی رفت

تو این چند روز دو تا مسافرت خوب رفتم
... کلی به چیزای مختلف فکر کردم
... بیشتر از 500 تا عکس گرفتم
... با یه دوست صمیمی کلی حرف زدم
... به آی پادم دست نزدم
... دیگه دلتنگی نکردم!!
... سعی کردم به همه لبخند بزنم
... یه خبر خیلی بد شنیدم ؛که هنوز باورنکردم؟!؟!؟!؟! ...؟
...100 تا سوال از خودم پرسیدم ...
... یه خط کتاب نخوندم
... کلی ساکت بودم و آدمها رو از دور تماشا کردم
...
مهسا و مهدی از امریکا اومدن و تا پس فردا شبش نخوابیدیم
... سعی کردم به ساعتم کمتر نگاه کنم
... گاهی غروب آفتاب رو بد جوری حس کردم

تو این چند روز
... مثل خیلی از روزهای دیگه ، بازم زندگی کردم

7 comments:

Anonymous said...

salam,
kash khabar haye bad mesle elam vaze hava boood
oon vaght adam baroonish ya chatresh ro bar midasht ke kamtat khis beshe.
adama kheili ajiband.
p.s
axi ke gozashti kheili zibaast. background e computeram shod!

shad bashi

!! said...

dobare zendegi kardan....
kash mishod!!!!!

Anonymous said...

چه خوب كه مي نويسيد

Anonymous said...

hi
you said decide to delete your weblog and i see you didn't do it. pleased to see you write again.
good luck

پرشین said...

عسل خانوم این چند روزی که در عنوان مطلبت نوشتی داره طولانی می شه ها

Anonymous said...

www.pariyekoochak.blogfa.com

Anonymous said...

salam man tanaz hastam.
kheyli ziba bood.
movafagh bashin dooste aziz.
be man sar bezanid.
www.pariyekoochak.blogfa.com
www.tanaz_girl2007@yahoo.com