June 26, 2006

عکس از Jsam


من دارم زندگی می کنم
..........- تو.داری زندگی می کنی
- من دارم حرف می زنم
.........- .تو داری می خونی
- من دارم صدات می کنم
.........- .تو.داری گوش می کنی
- من دارم گریه می کنم
.........تو.- تو.داری نگام می کنی
- من دارم نگات می کنم
........- .تو داری زندگی می کنی
.............تو.تو داری زندگی می کنی
.....................وتو داری زندگی می کنی
................................

- من دیگه سکوت می کنم ، و از زندگی برات می نویسم ...؟
......................................................- .تو داری زندگی می کنی ...؟

3 comments:

Anonymous said...

شبي ياد دارم كه چشمم نخفت
... شنيدم كه

Anonymous said...

حدیث مدرسه و خانقه مگوی که بازفتاد در سر حافظ هوای میخانه

Anonymous said...

سلام
سركار خانم مهندس
خيلي عالي بود مدت ها بود شعرهايي به اين زيبايي نخونده بودم بخصوص
"عشق پرواز قناری در باران است "
ايشالا هميشه شاد باشي و هميشه بنويسي