September 10, 2006

عکس از : Evgeniy Shaman

ُ
این مال من نیست ؛ یعنی "جی سَم " گفتتش ؛
اما از بس من دوستش دارم و هزار بار واسه خودم گفتمش،

برات می گذارم اینجا که تو هم بخونی ؛ ِا ... ، شایدم قبلا ً برات گفتمش !؟!
(این پسره گاهی وقتا یه چیزی می گه ، آخ می گه ، آخ می گه ... )
؟

یه چیزی هست که جاش خالیه

که جاش خیلی خالیه

یه چیزی که باید خیلی بزرگ باشه
چون هیچ جوری نمیشه جاشو پر کرد

منم نشستم گوشه ی همون پنجره هه و به صدای آواز همون پرنده های قدیمی گوش میدم و با خودم فکر میکنم چجوری یه چیز به این بزرگی که هیچی نمیتونه جاش رو پر کنه میتونه گم شده باشه

4 comments:

Anonymous said...

سلام. منم سبک نوشتنتون و آهنگهایی رو که انتخاب میکنید خیلی دوست دارم

Anonymous said...

E! mercc..manam tu khunat mehmun kardi?!! :)

پرشین said...

na baba in male seyed ali salehi nist. male ye bandeye khodast ke khterate zir khakisho keshideh biroon!

Anonymous said...

سلام
مثل هميشه زيبا و پر محتوي
مدتي بود كه وقت نكرده بودم بيام كلي كيف كردم بخصوص براي عكس دوستان خيلي عالي بود. واقعا عجب اگر 10 سال پيش از من راجع به الان مي پرسيدند فكر نمي كردم اينطوري باشه واقعا ياد سالهاي دانشگاه به خير

در ضمن از كامنت هم ممنون