February 15, 2007

12+3

مثل آدمی می مونم که فعلاً تو برزخه .
تا چند روز دیگه یا بهشتی می شه یا جهنمی ...؟!
اضطراب دارم ...
خدا و تمام مهربونی هاشو آوردم وسط ، بلکه کار ساز شه ؛ چیز غیر ممکنی ازش نمی خوام
سعی می کنم بهش فکر نکنم اما نمی تونم ؛ با این فکر می خوابم و بیدار می شم
همیشه اینجور وقتها به خودم می گفتم ؛ "هر چی خدا به خواد"؛ اما الان اصلا ً تو دهنم نمی چرخه که اینو بگم؛ عین بچه ها به این نقطه که میرسم سعی می کنم فکرشو از سرم بیرون کنم...
الان نمی تونم بگم ؛بگذارین این چند روز هم بگذره ،
نتیجه اش که اومد ،از دگرگونی ِحالم می فهمین ؛
مطمئنا ً اون موقع یا اونقدر خوشحالم که انگاری بهشتو بهم دادن ؛ یا اونقدر ناراحتم که احتمالاً می ام اینجا و به زمین و زمان ( منظورم باعث و بانی هاشه) بد و بیراه می گم...
برام دعا کنین
...

پ . ن .( من اگر هنوز یه دختر کو چو لو باشم که آرزوهای کوچولوی خودشو می خواد ،عیبی داره؟!)؟

10 comments:

پرشین said...

دختر کوچولو که حرفای سنگین نمی زنه آخه دختر! بابا ما مخمون نکشه اینارو بخونیم باید چی کار کنیم؟ دیلماج می خواد اینا به خدا. ما که سر در نمیاریم ولی ایشالا بخش اول جمله خط دهم درست از آب بیاد. بخش دومشم برو پاک کن دختر کوچولو

Anonymous said...

جدي ميگي ؟ نه ! راستي

Anonymous said...

we are responsible only about making effort not about the results, by the way We are sure that you will succeed in your way.
you will recive a gift from GOD very soon, inshalah.

Anonymous said...

عسل جونم امیدوارم همه چیز بخوبی پیش بره . ما منتظریم

Azadeh said...

I'm sure that everything is going to be fine very soon. Don't worry :)

Anonymous said...

ما بي تاب و نيايش بي رنگ
از مهرت لبخندي كن بنشان بر لب ما
باشد كه . . .

كوهمرد عاشق said...

اميدوارم اوني كه دوست داري بشه.

Anonymous said...

بالاخره انتظار به پايان رسيد آپ شدم

Leila said...

سلام امیدوارم که بهشتی بشی وبلاگت خیلی جالبه به وبلاگ من هم سر بزن دلم میخواد در لینکت باشم البته اگه خوشت اومد

Leila said...

راستی یادم رفت ادرس وبلاگم
www.l-azad.blogspot.com