July 15, 2007

عکاس :کاوه

حرفی واسه گفتن ندارم
مخصوصا ً تو این لحظه ...
فقط نمی خواستم هر وقت وبلاگم رو باز می کنم،این پست آخرم رو ببینم
همین
شاید چند تا اپیزود (بقول هاشین) کوتاه از فکر هام بنویسم؛ البته نه از همه اش

* نمی دونم مامانم از کجا فهمیده که من یه جایی تو اینترنت چیز می نویسم
ایران که بوده هرچی از نازی خواسته؛ بهش یاد نداده
اینجا هم که هست خیلی وقتها راحت نیستم وقتی دور ورمه حتی وبلاگم روباز کنم ...؟


* دلم واسه خواهر کوچولوم تنگ شده که یه دل سیر حرف بزنیم؛
گاهی میترسم نکنه ببینمش ، تو ذوقم بخوره که اونم عوض شده !؟!؟!؟...؟

* دیشب خواب دیدم زلزله اومد و
من و یه عده تو کلاس گیر افتاده بودیم
تو اومدی ما رو نجات دادی
من اصلاً خوشحال نبودم ...


* در شرایطی که طی 2 سال گذشته بیش از 90 درصد دوستا و آشناهای هم سنم (در اینجا) بچه دار شدند و یا دارن می شن!؟!؟
من هیچ احساسی نسبت به این موضوع ندارم !!!
نکنه که من یه چیزیم هست !؟!؟ ...؟


* مثل ترک اعتیاد ؛دارم آروم آروم کنارت می گذارم
بدون اینکه خودتم بدونی
راستی تو چی می دونی؟!؟!؟
هیچی ... مطلق هیچی

* باز موهامو کوتاه کردم
خیلی ...؟

...

8 comments:

Anonymous said...

بهار كه بيايد درختان گيلاس شكوفه خواهند داد
بهار كه بيايد ديگر خوابهاي آشفته نخواهم ديد
قرار نيست كه مثل هيچكس ديگه يا هيچ چيز ديگه باشيم

Anonymous said...

پس دوباره مي نويسي

پرشین said...

کورينه ماير نوسينده فرانسوی کتاب "چهل دليل برای بچه دار نشدن"است. اين کتاب که هم اکنون در ليست پرفروشترين کتابهای فرانسه قرار دارد، مورد توجه کسانی قرار گرفته که تصميم به بچه دار شدن، آنها را آزار می دهد و يا از گذشتهايی که برای بزرگ کردن بچه های خود نشان می دهند، ناراضيند
reasons:
کارکردن بیشتر برای افزایش درآمد
کاهش فرصتهای مناسب کاری برای زنان از آنجایی که زمان کمتری را در محیط کار خود می گذرانند
کاهش ارتباط با دوستان
پایان یافتن زندگی اجتماعی یک زوج و تمرکز بر فرزندان به جای آن
-----------
Source: BBC

Anonymous said...

asal weblogeto ke khoondam delam barat dobare tang shod.
hatman ye forsate monaseb barat mizangam ke ba ham ye dele sir harf bezanim.hanieh

Anonymous said...

پرشین جان راستش شاید دلایل من هم همین ها باشه بعلاوه 100 ها دلیل دیگه؛ شاید هم یه چیز کاملا ً احساسی باشه
هنوز نمی دونم

فقط اینو می دونم حوصله گذشت و فداکاری رو اصلاً ندارم ؛
هنوز خودم با خودم خیلی کار دارم
هنوز توی خیلی چیز ها گیر دارم وطبیعتاً نمیتونم پروژه ای به این بزرگی و سختی رو انتخاب کنم
گاهی فکر می کنم اصلاً چرا باید بچه دار شد!؟!؟
...

Ali said...

Man aslan kari ba bache dar shodanet nadaram...Faghat khoshhalam ke minevisi va man mitonam bekhonam....khoshhalo khob bashi, hala che ba bache che bi bache....Peace,

Rasti manam ham mohamo kotah kardam ham rishamo (!!!)

BE Kaveh salam bereson...

!! said...

migan madar shodan tahe tahe eshghe...oon jaayee ke dar haalate aadi hich aadami behesh nemirese.
man migam bache dar shodan tahe tahe badbakhtiye...daghighan hamoonjayee ke hich aadami dar haalate aadi behesh nemirese!!!!!!!!!!!
faghat badie bache dar shodan ine ke expiry date daare!!!!

Anonymous said...

من نميفهمم چرا آدما قبل از اينکه خودشون بفهمن براي چي اينجان يکي ديگه مثل خودشونو سردر گم و پر از پرسش به وجود ويارن..مسخره اس!گرچه خودم يه مادرم و فسقليمو قد دنيا دوس دارم اما به من بگو چرا!!!ا