April 10, 2006

1382/01/22

میدونی دلم چی میخواد ؟
دلم هانیه می خواد که با هم بریم میرداماد , برج آرین , پیتزا بخوریم
بعد بریم یه دور همه مغازه های میدون محسنی رو بچرخیم و خرید کنیم
بعد بریم خونشون هی حرف بزنیم و مثلا آماده شیم
بعد مهدی خودشو بزنه به ناراحتی و غصه و پرشین رو هی الکی تو خیابونها بچرخونه
بعد سرو کله بچه ها پیدا بشه و هر کسی یه چی تو دستش , تو تاریکی یه گوشه ساکت بشینه
بعد مهدی هی کش بده تا بالاخره پرشین دعوتش کنه خونشون
بعد صدای زنگ بلند شه
...
پرشین و مهدی وارد می شن . خونه ساکت و تاریکه !!!؟
پرشین مکث می کنه و هانی و صدا می کنه
!!؟
یهوهمه با هم می ریزیم سر پرشین و یه صدا می گیم:؟
پرشین تولدت مبارک

4 comments:

Anonymous said...

سلام عسل عزیز... ممنون از این که به یاد من هستی . یادش به خیر ... بعضی از خاطرات من همیشه جلوی چشم هام هستن. یکیش هم همون شبیه که تو نوشتی. هر چند که تولد امسالم برام عجیبه آخه هم اولین تولد خارج از ایرانمه و هم اولین تولد پائیزیم! راستی عسل من تغییری توی قالب بلاگت ندیما! چیو عوض کردی؟ ... دیدی چه راحت گولم زده بودی؟ دختر خوب من خودم هر روز قبل از اینکه برم تو بلاگ خودم میام پیش تو نیاز نبود گولم بزنی. واقعاً خوشحالم کردی. با اجازه آقا کاوه یه بوس طلبت تا ببینمت ...
پرشین

Anonymous said...

وايسا ببين چه خبره اينجا
مگه مملکت سرو صاحاب نداره ديگه چی
اين کار در حکم محاربه با آقا امام زمانه
همتون فردا پا می شين مياين با پای خودتون ستاد مبارزه با مفاسد وبلاگی

يه روز داشتم واسه هم اتاقيم که کاناداييه عکس اين دوستيهای خالص رو نشون می دادم جاتون خالی از حسادت داشت می ترکيد به اميد اون روزی که همه دوستان با هم باشن شاد و دل زنده

ياعلی
در پناه حق

Anonymous said...

Parshin jan tavalodet mobarak :)

Anonymous said...

ta tavallode nafar e badi dige update nemikoni?