April 29, 2006

...



چند وقتیه آخر ماه که میشه میرم سراغ خودم ،خود ِ خودم
یه عسل می شینه جلو روم و هی ازم سؤال می کنه؛ از همه چی:
از خصوصیات اخلاقی و روابط اجتماعی، از لحاظ روحی و عاطفی واز نظر کارایی و خلاصه خیلی چیزا که خودم از خودم انتظار دارم.
مثلاً راجع به کارهایی که خودم به خودم دیکته کرده بودم که باید طی این ماه انجام بدم ، یا که نباید انجام بدم ...!؟
یا راجع به خصوصیاتی که باید روشون کار کنم ...
یه اعترافیه پیش خودم و تو دل خودم

نمی دونم ؛ یا بقول کاوه من زیاد سخت می گیرم !؟ یا که نه ؛ باید بیشتر از اینها رو خودم کار کنم !؟ ؛ هر چی که هست نمرۀ خوبی به خودم نمی دم ... و بازم وعده وعید می دم واسه ماه بعد ... ؟

6 comments:

Anonymous said...

سخت نگير حالا. البته فکر کنم از نظر همه پسرا همه دخترا زياد سخت میگيرن. چرت گفتم؟ راستی دلم واسه اين آهنگ کوهن تنگ شده بود.

Anonymous said...

لطفا یادت نره تنها کسی که همیشه باید عسل رو دوست داشته باشه ( با وجود هر کاری که عسل بکنه و یا هرچی که عسل باشه ) خود عسله ! اینکه بخوای بهتر باشی دلی نمیشه که همین عسلی که الان هستی رو دوست نداشته باشی

Mahsa said...

I agree with my khan dadash. Take it easy, life is too short!

پرشین said...
This comment has been removed by a blog administrator.
پرشین said...

عسل عزیز باز من می خوام یه نظر بدم که با همه فزق داره. فقط امیدوارم این دفعه شر به پا نشه! به نظر من انسان هایی که مثل تو فکر می کنن، تنها کسانی هستند که در راه تکامل -البته از نوع غیر مادیش- حرکت می کنند. همیشه اولین منتقد هر کسی باید وجدان خودش باشه و تو به نظر من این ویژگی رو در خودت داری پرورش می دی. پس بر عکس بقیه دوستان به اعتقاد من همین راه رو ادامه بده و من هم افتخار می کنم که همچین دوستی دارم. امیدوارم من هم بتونم در این راه گام بردارم. کـــــــــــــــــــــاوه خان ما رو ببوس و بگو در اولین دیدار با ذکرّیا -!- ازش یاد خواهم کرد . در ضمن این عکس هم فوق العاده بود. به خصوص ...!؟

Anonymous said...

من هم مثل توام اما سختگیرتر...همیشه در حال محاکمه خودمم!!حالا تعریف از خودمون نباشه آدمایی که غیر از اینن فقط دارن وقت میگذرونن...البته قبول دارم زیادیشم خوب نیست!!ا