March 27, 2006

...

پست قبلی و کامنت های اون باعث شد کلی به معلومات سیاسی من اضافه بشه که اونو اول مدیون کامنت هاشین عزیز هستم !. شاید لازم باشه یه توضیح کوچولو اینجا من اضافه کنم در مورد نحوه بیان هاشین,از اونجا که هاشین عزیز از بهترین دوستای من حساب می شه , باید بگم بعد از 10 سال دوستی زبون همو خوب می فهمیم و برای همین علی رغم میلش کامنتش رو پاک نمی کنم.

نکته دیگه ای که می خواستم اینجا بهش اشاره کنم اینکه لااقل تو وبلاگ من همه می تونن هر نظری که دارن بگن . حتی اگر حرفی زده بشه که من با اون 100% مخالف باشم .خوب قرار نیست که هممون مثل هم فکر کنیم قرار هم نیست همدیگر رو متقاعد کنیم و خلاصه هر کسی خواست می تونه نظرش رو بیان کنه , حتی با اسم "نا شناس" ,هر چند که من دوست نداشته باشم.
درآخر باید بگم هاشین عزیز ایمیلی درهمین باره برای من زده ( در جواب کامنت نا شناس)که اگر خواستین , بگین تا میل کنم

نمی خوام دنباله این موضوع رو بگیرم و از همه ممنونم واسه وقتی که گذاشتن . فقط یه نکته در آخر کلام بگم راجع به دومین مورد صحبت ناشناس محترم , راجع به قابلیت تغییر" مثبت"همه آدمها با گذشت زمان!! .راستش من این حرفو قبول ندارم . بنظر من اتفاقا درصد خیلی خیلی کمی از آدمها این قابلیت رو دارن
که با گذشت زمان عوض بشن(البته در جهت مثبت)!.


پ.ن. راستی دقت کردین توی دو تا پست پایین تر که من سال نو رو به همه تبریک گفتم , کسی در جواب
کامنتی نگذاشت , اونوقت پست زیری ...!؟

9 comments:

Anonymous said...

سلام :)
میدونم که احتمالا حرفهای منو دیگه باور نمیکنین و چون اوندفعه مافیا دزد شدم و چرت و پرت گفتم حالا دیگه شدم گاو پیشونی سفید (زرافه ء پیشونی سفید ( ولی به هر حال انقدر مقدمه گفتم که یادم رفت چی میخواستم بگم !!!!!!!!به هر حال به خاطر کهولت سن که یادم نمیاد چی میخواستم بگم ولی منم ایمیله هاشین رو دلم میخواد بخونم اگه میشه ...عکس پایینتونم خیلی خوشگل منگولیه :)اینو فکر کنم قبلا هم یه جور دیگه بهتون گفته بودم :)
به هر حال برای تکمیل حرفهای یکی از بچها بد نیست یه سر به اینجا بزنین :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1_%DA%AF%D9%86%D8%AC%DB%8C

Anonymous said...

age linke kara nemikone اکبر گنجی ro dar wiki peida search konin , miad matlabesh ;)

Anonymous said...

salam,
age in dooste naashenas ro mikhaid
begid 3 soot havij bedam dastesh
daad bezane bege man khargoosham!

بيا تا فراتر از فرازها بينديشيم

پرشین said...

اول از همه خدا رو شکر می کنم که بعضی مسائل که بد جوری بو می دن اون هم بوی گند، باعث شدن که من بیش از هر زمان دیگه ای خودم رو به این زوج دوست داشتنی -عسل و کاوه- نزدیک تر ببینم. بعد هم ممنون از عسل عزیز بابت دفاعی که از من کرده بودی. عسل جان! شده ضرب المثل کاسه داغ تر از آش. من برای تو کامنت می ذارم و دیگران دردشون میاد - می گی نه برو کامنت ها رو ببین. خلاصش می کنم: الان روی صحبتم با اون شخص محترمیه که بعد خوندن کامنت من دردش گفته بود و بعد هم آدرس ویکیپدیا رو داده بود. فرد محترم! شما که از ویکیپدیا استفاده می کنی لابد این رو هم می دونی که هر کسی و با هر سطح سواد و معلوماتی می تونه نوشته های ویکیپدیا رو دستکاری کنه و شما که با بنده هم عقیده نیستی پس بهتره از اون دائره المعارف آزاد هم استفاده نکنی چون من هم یکی از کسانی هستم که فارغ از سطح معلوماتم بیش از ده بار در ویکیپدیا مطلب گذاشتم. یه نکته دیگه این که کسانی که مدعی هستند که این سمبل نقض حقوق بشر از معصومین روزگاره و به جز کمک هم هیج کاری با وزارت اطلاعات نداشته، تا حالا به این فکر کردن که چطور یک شخص غیر اطلاعاتی از زیر و بم قتل های زنجیره ای خبر داشته؟ در پایان این ماجرا هم دوباره از عسل تشکر می کنم و از بقیه اشخاصی که نظرشون با بنده فرق داشته و مسلماً باز هم فرق خواهد داشت، عذر می خوام ... بگذریم ... راستی عسل خانوم من که برات توی اون پست نوروز، کامنت گذاشته بودم! مگه نه؟ حالا بازم می گم. سال نو مبارک و امیدوارم سالی سرشار از شادی و عشق داشته باشی

Anonymous said...

حالا که تو و هاشین زبون همو میفهمید پس مارو سننه؟(درسته؟)..فقط به این دوستت هاشین بگو من یکی منظور خیر داشتم!ا

Anonymous said...

من تبريك گفتم

Anonymous said...

Hashine Aziz

Yademoon basheh inja kasi Dardesh Nemiyad. Hame hag daran nazarateshoon ro began, Magar inke Asal khanoom nazre digeee dasheh basheh.
Shoma ham tahamole shenidane nazarate mokhlef ro dashteh bash.

Sarfe Nazare az nazaram raje be Ganji ba negahii commentha rahat misheh fahmaid ke Hanooz bayad tamrin konim ta be nazarate ham ehteram begzarim
Va az ehsasasate Mahz fasele begirim.

Shad bashid.

Ashkan

Email: Ashkan_m26@gmail.com

Anonymous said...

Sorry my Email is

Email: Ashkan.m26@gmail.com

Anonymous said...

من فکر می کنم(یعنی امیدارم) همه کسانی که اینجا کامنت می گذارند دوستان ما هستند
و همه زبون هم رو می فهمند !.
بازم فکر می کنم( مطمءن هستم) که همه منظور و نیت خیر دارند!!تو این که شک نمی شه کرد ,
می شه الهام بانو!؟فقط به قول این آقا اشکان ِعزیز باید از احساسات محض فاصله بگیریم. باید به نظرات هم احترام بگذاریم.باید انتقادپذیرتر باشیم
...
اینو اینجا نوشتم چون روی سخنم به همه دوستانیه که کامنت گذاشتن
بیشتر از این هم نمی خوام به این مسأله بپردازم ,مگر اینکه کاوه تمایل داشته باشه و یا کس دیگه